Problem z logrotate

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 27 Mar 2003, 02:04:39 CET

Dnia Wednesday 26 of March 2003 21:11, Tomasz Kłoczko napisał:

> Nadal nic nei rozumiesz. Tu nie chodzi o żadna ideologie chyba że
> ideologią chcesz nazwyać robienie czegoś porządnie a nie na zasadzie
> terapii objawowej.

Miałem na myśli poprawność (polityczną ;) ) - z resztą bardzo dobrze wiesz
o co chodzi bez względu jak to nazwiemy. Pakiet ma działać, nieważne jak,
czy tak trudno to zrobić? A w TODO można umieścić tekst odnośnie
polityki...

Zaraz, czy tylko mi zależy, aby syslog-ng działał? Czy może niepotrzebnie
się trzęsę?
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/