nest

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Czw, 27 Mar 2003, 14:36:12 CET

On czw 27. marca 2003 14:06, Marcin Winkler wrote:

> Bo to nie zadziala tak jak chcesz, musisz ciagnac pakiety zdefiniowane z
To do czego jest --install-dist?

> pliku. Ja sciagam pakiety lokalnie z tamtad instaluje co chce.
>
> (...)
>
> Gdzie: mini-iso.test to zpis pakietow do zainstalowania
A jest jakiś taki minimalny zestaw pakietów?

> I nie zapomnij zrobic indeksów:
> poldek -s /home/users/qurczak/rpm/RPMS/ --mkidxz [--nodiff]
>
> Musi dzialac.
Nie musi :-(. Przy próbie zainstalowania czegokolwiek dostaję:
błąd: cannot open Name index using db3 - Nie ma takiego pliku ani katalogu (2)
Przetwarzanie zależności...
błąd: cannot open Providename index using db3 - Nie ma takiego pliku ani
katalogu (2)
błąd: cannot open Basenames index using db3 - Nie ma takiego pliku ani
katalogu (2)
błąd: kernel-2.4.20-1: nie znaleziono wymaganego /bin/sh

I co z tym zrobić? Plików rzeczywiście nie ma w /chroot//var/lib/rpm/ ale jak
je utworzyć?

Tomek