kompilacja KDE 3.1.1

Piotr Szyma?ski djurban w averne.net
Czw, 27 Mar 2003, 21:19:12 CET

paveu (Thursday 27 of March 2003 21:06)
> Mam na stepujacy problem przy kompilacji, wyskakuje blad:
> kernel/qpngio.cpp:45: png.h nie ma takiego pliku lub katalogu
> mam pytanie, do jakiego pakietu nalezy owy plik png.h
Nawet ja jak mialem 13 lat i instalowalem pierwszego slackware nie zadawalem
takich pytan :)
Nalezy do libpng-devel, teraz pytanie: budujesz ze speca? Jesli nie budujesz
to nie pytaj o takie rzeczy na tej liscie.
A taka uwaga na przyszlosc nim zapytasz odpal poldka i search rzuc na dany
plik, ew. zobacz w specu czego wymaga do zbudowania, zainstaluj to i buduj.
Zycze milych wrazen z kde 3.1.1 :)
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net