CVS problem

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Pią, 28 Mar 2003, 11:52:50 CET

Witam,

  Chcę postawić sewer CVS na potrzeby małego przedsięwzięcia
  programistycznego. Zainstalowałem z poziomu poldka cvs-pserver i
  cvsadmin. Wpisałem:
        $ export CVSROOT="/usr/local/cvsroot"
        $ cvs init
  w $CVSROOT został utworzony katalog CVSROOT ze sporą ilością plików,
  wszystkie w grupie root.root.
  i wszystko ładnie poszło, mogę dodawać pliki do repozytorium itp
  problem występuje gdy próbuję połączyć się nawet z lokalnej maszyny
  jako inny użytkownik (nie root) lub jak próbuję połączyć się zdalnie
        $ export CVSROOT=":pserver:user w cvshost:/CVSROOT"
        $ cvs login
                pyta o hasło a potem:
        Read error: Connection reset by peer
  w przypadku połączenia z localhosta mam /usr/local/cvsroot/CVSROOT:
  Permission denied.

  Pytanie:
        Co powinienem zrobić żeby mogli się logować inni użytkownicy z
        innych maszyn.

--
Załączniki: <none>

Pozdrawiam,
 Michał Wcisło                          mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl