CVS problem

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Pią, 28 Mar 2003, 12:42:29 CET

Witam,

28 marca 2003, 12:20:34, napisał(e/a)ś:
TO> [28 marzec, 2003] Michał Wcisło napisał:

TO> Zmieniłeś/dodałeś ścieżkę do cvsroot w konfiguracji cvs-pserver w
TO> rc-inetd?
Nie, zmieniłem i logowanie działa -> Dzięki.

TO> Ta ścieżka powinna być taka, jak powyżej, czyli /usr/local/cvsroot a nie
TO> /CVSROOT.

Oki można się zalogować, ale nic więcej przy jakiejkolwiek próbie np:
$ cvs checkout CVSROOT

cvs init: authorization failed: server 10.0.1.14:2401 rejected access

hmm dzwina sprawa.
A i jeszcze jedno nie mam ani usera rc-inetd ani grupy, miałem po
zainstalowaniu cvs-nserver-pserver ale potem zainstalowałem
cvs-pserver i on to wszystko usunął. Na razie mam ustawionych w
rc-inetd root.root.

Użytkoników dodaje poprzez
$cvsadmin add user
i cvsadmin list ich pokazuje i są o nich dane w
$CVSROOT/CVSROOT/password

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl