wineX & OpenGL & threads

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Pią, 28 Mar 2003, 21:29:58 CET

W pią, 28 mar 2003 o 19:54, Andrzej Szombierski napisał(a):
> a że kilka gier mi się crashuje pomyślałem że to może mieć związek z tym
> OpenGLem. I stąd pytanie: skąd mogę wziąć/zbudować OpenGLa który nie
> będzie thread-safe?

Ja budowałem sobie WineX-CVS na czymś takim:

pawel w arrakis:~$ rpm -qa | grep OpenGL
XFree86-OpenGL-libs-4.3.0-1.2
XFree86-OpenGL-core-4.3.0-1.2
XFree86-OpenGL-devel-4.3.0-1.2

I jak dotychczas (narazie gram tylko w Warcrafta III) nie zauważyłem
jakiejkolwiek nieprawidłowości - wszystko chodzi ok. Gra jeszcze ani
razu się nie wysypała.

		Paweł

--
- To była pomyłka! - krzyknął, posuwając się  naprzód  z niezwykłą
uwagą, zatrzymując się i rozglądając jak jakiś wielki krab w tanim