mini-howto: postfix + amavis + clamav | MKS AMAVIS

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.one.pl
Sob, 29 Mar 2003, 07:44:55 CET

Cytowanie Adam Zaleski <netlest w netlest.net>:

> Hmmm
>
> A u mnie co moze byc zle, bo juz glowy nie mam.
> Moze jakis banal ktorego nie dostrzegam bo juz polnoc a nainstalowalem
> sie perla pakietow do amavisd-new'a..
>
> Mam tak:
>
> [root w zulawy root]# tail -n 12 /etc/postfix/main.cf
> # MKS_VIR + AMAVIS

chyba pomysliles konfigi kolego, to ponizej nie powinno byc w main.cf tylko w
master.cf

> [...]
>
> smtp-amavis unix -      -       n       -       2       smtp
>   -o smtp_data_done_timeout=1200
>   -o disable_dns_lookups=yes
>
> [root w zulawy root]# cd /etc/init.d/
> [root w zulawy init.d]# ./postfix restart
> Shutting down postfix:                                     [FAILED]
> Starting postfix: postalias: fatal: /etc/postfix/main.cf, line 551: missing
> '=' after attribute name: "smtp      inet  n       -       n       -       -
>
> smtpd  -o content_filter=smtp-amavis:[127.0.0.1]:10024"
>                                                            [FAILED]
>
> [root w zulawy init.d]# rpm -qa |grep postfix

przyjrzyj sie jeszcze raz uwaznie mojemu wczesniejszemu postowi no i nie
zapominaj o ty ze jesli wybrales sobie port 10024 to i w amavis.conf musisz miec

$localhost_name = "localhost";
$localhost_ip = "127.0.0.1";
$smtp_port = "10024";

pozdrawiam ...