Kompilowanie kernela

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Sob, 29 Mar 2003, 11:45:25 CET

Dnia sob 29. marzec 2003 11:38, Witek Kręcicki napisał:

> z czego budowales? z src-rpm? z CVS'u? jaka wersja postgresa?
> WK

To było jakieś dwa miesiące temu więc spróbuję to odtwożyć.
Ale z tego co teraz pamiętam to było to z src.rpm i próbowałem dodać patch
dla LeftHand. Poszło dopiero jako user postgres.
cdn.

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu