framebuffer

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Sob, 29 Mar 2003, 13:56:18 CET

Użytkownik Tomek Grzejszczyk napisał:
> Cześć,
>     Czy to normalne że po załadowaniu modułów framebuffer'a nie mam już
> polskich liter na konsoli? Czy tak musi/ma być? Czy można coś na to
> poradzić, bo nawet podoba mi się konsola w wyższych rozdzielczościach.

	Mała poprawka polskie litery znikają po załadowaniu modułów framebuffer'a
z ręki. Jeśli jest to robione ze skryptów startowych to polskie litery
pięknie działają. Przy robieniu tego ręcznie pewnie trzeba wykonać
jakieś dodatkowe czynności. Może mi ktoś powiedzieć jakie? I dlaczego
polskie znaczki znikają przy ładowaniu modułów?

Pozdrawiam,
Tomek Grzejszczyk