Sieć + Xterminale

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 29 Mar 2003, 18:09:03 CET

On Thu, 27 Mar 2003, Grzegorz Pietrzak wrote:

> [...]
> I teraz mam w tym kontekście następujące pytania:
> 1.Co jest ważniejsze na X-Terminalu, dla X-ów oczywiście,
> więcej ramu czy lepsza grafika?

Właśnie się niedawno przekonałem, że więcej ramu. W każdym razie miałem
taki bezdyskowy terminal z 16MB ramu i jakimś tridentem. Pracowało toto w
800x600,16bpp ale przy ładowaniu jakichś większych obrazków (np. tapety)
xserwer prawdopodobnie dostawał killa od kernela (obraz się wieszał a
komp działał dalej). Po dołożeniu ramu (do 32) działa bez problemu.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :