dalej poczta ;-)

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.one.pl
Nie, 30 Mar 2003, 11:18:37 CEST

Cytowanie Adam Zaleski <netlest w netlest.net>:

> Hej,
>
> Zainstalowalem sobie juz tego amavisa i mks_vira.
> Odpalilem go wczoraj i wszystko wydawalo sie byc wporzo.
> Wyslalem testowego wirusa eicar z innego serwera
> na serwer z antywirusem. Antywirus wykrył wirusa wyslal powiadomienie
> o wirusie do odbiorcy (do mnie) i do administratora.. Sam wirus zapisany
> w /var/virusmails. Wszystko niby ok. Tylko ze... dzisiaj rano wstalem
> a tu chyba z 20 powiadomien o takiej samej tresci dotyczacych tego samego
> wirusa ktorego wysyalalem wczoraj. System sie jakby zapetlał,
> [...]

musisz zajrzec do logow sewera gdzie masz antyvirusa, czy nie wystepuja jakies
bledy, pozniej jeszcze raz przelukac konfigi.

ja mialem podobny blad, w postfixie z amavisem w ktorym zacheszowalem nie
potrzebnie dwie linijki odpowiadajace za wysylanie powiadomienia, postfix
wywalal blad temrary failure, a zainfekowany mail krazyl ciagle w kolejce do
wyslania...

--
pozdrawiam ...