Odp: Cholerne make install

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 30 Mar 2003, 12:16:45 CEST

Dnia Sunday 30 of March 2003 09:10, Arek napisał:
> [...]
[...]
> A to chyba jest lista pomocy. Zresztą chyba przeżuce się na mandrake
> 9.1 albo znajde jakąś lepszą liste dyskusyjną.

"Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>

Gdzie tu widzisz słowo pomoc? ;) Tu się WYMIENIA doświadczenia, a nie
przeRZuca obowiązek myślenia na innych. Co do distro - nie znajdziesz z
lepszym "supportem". Swoją drogą pewną pomoc już otrzymałeś - nie
odpisujesz nad cytatem w htmlu. Oprócz tego, wielu udzieliło Ci
odpowiedzi pomimo, że w "normalnych okolicznościach" by tego nie zrobiło.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/