builder - jak tego używać

monsun mon w space.pl
Nie, 30 Mar 2003, 23:19:07 CEST

Witam!
Jak korzystać ze skryptu builder?
Siedzę nad tym całą niedzielę i stwierdzam, że albo jestem misiem z
bardzo małym rozumkiem albo ...
Coś robię nie tak. Tylko co?

Na początku zrobiłem:
$ cvs -d :pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot login
$ cvs -d :pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot get rpm

A potem:

$ cd ~/rpm/SPECS
$ ./builder -g gkrellm.spec

w katalogu /SOURCES znalazłem tylko gkrellm.xpm (trochę to dziwne, że
sama ikonka, ale może tak ma być?)

$ ./builder --build gkrellm.spec

i dostaję:

$ $Revision: 1.58 $, $Date: 2003/03/15 22:34:01 $
Error: package build failed. (no more info)
gkrellm.spec: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Wszystkie spece mam ściągnięte.
Podobny efekt mam z innymi specami.

$ groups
users disk wheel floppy audio video modem

Ps. Może to zmęczenie ale PLD-Builder-mini-HOWTO też nic mi nie rozjaśniło.

Pozdrawiam
Marek 'monsun' Bryling