builder - jak tego używać

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 31 Mar 2003, 00:43:27 CEST

Dnia nie 30. marzec 2003 23:19, monsun napisał:
[...]
> A potem:
>
> $ cd ~/rpm/SPECS
> $ ./builder -g gkrellm.spec
Absolutnie specem od CVS-a nie jestem, ale radzę z nim sobie odpalając na
przykład po prostu
$ ./builder -bb gkrellm.spec
Jeśli potrzebuję tylko plików wejściowych, to w momencie, gdy zaczyna już
kompilować, przerywam. I jest OK. Wiem, że to trochę lamerskie, ale działa
mi "od zawsze" i nie narzekam na to.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537