logwatch-4.3.2-4

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pon, 31 Mar 2003, 09:58:20 CEST

Podczas aktualizacji logwatch na ekran rzuca komunikatami, jak poniżej.
Większości z tych usług i tak nie mam w systemie, więc dla mnie jest
normalne, że tych plików nie mam.
Czy nie dało by się tego jakoś bardziej elegancko zrobić (jakiś teścik na
istnienie pliku).

Uwaga: specjalnie nie tnę linii poniżej.

błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/zz-fortune.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/vpopmail.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/up2date.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/tac_acc.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/syslogd.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/sudo.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/stunnel.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/sshd2.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu
błąd: removal of /etc/log.d/conf/services/sshd.conf failed: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Kermit
| Jeżeli w wyniku używania pakietów z nesta wypali Ci się na        |
| luminoforze portret towarzysza Stalina, to jedyne co usłyszysz to |
| "sam się o to prosiłeś". ;)               Bartosz Taudul          |