SDL vs XFree86-4.3.0

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 31 Mar 2003, 10:57:58 CEST

On Mon, 31 Mar 2003 00:50:19 +0200
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> wrote:

> Sprawdź czy nie da się jakoś zablokować ładowania modułu randr.

No tak :) prosto powiedzieć, tylko że nigdzie nie jest to udokumentowane
jak to zrobić ;) Znalazłem tylko w changelog wzmianke "added option for
disabling randr in server flags". I tyle. Widze, że bez postu na
xfree86.org sie nie obejdzie.

dzięki za podpowiedz,
pozdr.

fritz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]