Baza danych sprzętu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 31 Mar 2003, 12:38:50 CEST

Muszę zrobić bazę danych sprzętu sieciowego. Proste coś co dotychczas
wystarczało mam już i fajnie się sprawdza, ale niestety, potrzeby sie
powiększyły i zaczęło być potrzebne coś więcej.
Czy są jakieś gotowe rozwiązania - nie za bardzo chce mi się pisać coś
takiego (głupia trochę robota...)? Poszukiwania na fmII jakoś nie
przynoszą rezultatu, może nie umiem szukać. Przy czym, nie chodzi mi o
bazy typu: komputer, mac, ip, etc... to ma być bardziej baza magazynowa i
bardziej na sprzęt sieciowy.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...