1 proste pytanie

Marek Fetliński marfet w ufik.idn.org.pl
Pon, 31 Mar 2003, 13:48:47 CEST

:[Sun, Mar 30, 2003 at 06:18:27PM +0200]:[Paweł Gołaszewski]:
> Widzi, widzi pine.

a to przepraszam; pinem krótko się bawiłem i nie wiedziałem, że taka
szczwana z niego bestyja :)

> Na dole mam:
> [ Note: This message contains email list management information ]
> I jest to link do menu zarządzającego listą.

Moglibyśmy długo, namiętnie i bezsensownie dyskutować czy takie coś dużo
pomoże komuś, kto nie przeczytał, nie zrozumiał i nie wpadł na to żeby
zachować na później uprzejmą i wyczerpującą instrukcję wysyłaną przy
zapisywaniu, ale mam uzasadnione podejrzenie, że obaj mamy ciekawsze
zajęcia ;))

pozdrawiam
         -- /mf/
--