CVS problem

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Pon, 31 Mar 2003, 16:25:57 CEST

Witam ,

   Jakie parametry powinien miec /usr/bin/cvs ?
   -rwxr-xr-x    1 root     root       580348 03-13 08:58 /usr/bin/cvs

   Ustawiłem w /etc/sysconfig/rc-inetd ze ma chodzic jako cvs.cvs,
   potem ustawilem /home/cvsroot/* na cvs.cvs dodałem userów i
   zainiciowałem repozytorium. Przez pserver idzie się zalogować i nic
   wiecej cvs checkout nazwa wywala setgid error.

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl