cups + foomatic + Lexmark 2030 = dupa

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 31 Mar 2003, 20:53:08 CEST

Dnia pon 31. marca 2003 18:45, Robert Kurtys napisał:

> nowszy cups??

Budowany z cvs -r RA-branch (mam openssl-0.9.7 przypadkiem i wszystko
pośrednio wymagające tego muszę sobie przebudowywać)

> a jakiego drivera uzywa ten lexmark?

To jest windrukarka, ale kiedyś pod SuSE udało mi się jej używać ;) Swoją
drogą, lamersko wyklikałem ją sobie w KDE ;))) i nic o żadnych driverach
nie krzyczało :(
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/