ip rule add fwmark

Kacper Jurak kacper w jurak.pl
Sob, 3 Maj 2003, 14:20:11 CEST

Witam,

Mam bardzo dziwny problem z routingiem na podstawie zmarkowanego
pakietu - są dwa łacza i dwie tablice routingu, regułki na podstawie
adresu źródłowego działają bezbłędnie, ale regułka która kieruje do
danej tablicy pakiet zależnie od tego czy jest on zmarkowany nie działa.

Najdziwniejsze jest to że po wydaniu polecenia /etc/rc.d/init.d/network
restart a potem uruchomieniu pliku z regułkami routingu, zaczyna to
jednak działać. Zastanawia mnie to że w sumie jak wstaje system to
też wstaje sieć a potem uruchamia się mój plik z regułkami routingu, ale
nie działa to od razu tylko po ponownym restarce sieci i tegoż pliku,
ktoś ma jakiś pomysł co tam może się kiełbasić?

--

Pozdrawiam :]
Kacper

kacper w jurak.pl
http://www.jurak.pl/kacper
When Hell is full, the dead will walk the earth