kcheckpass

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 1 Maj 2003, 08:25:29 CEST

Dnia śro 30. kwietnia 2003 22:29, Michał Margula napisał:
> Witam!
>
> Mam problem kiedy zablokuje się ekran (wygaszacz), nie mogę go
> odblokowac. Żadne hasło nie pasuje. W logach mam:

Którą masz wersję kadbase?
To co obecnie leży na blysku u bluesa jest popsute. Był projekt, żeby
serwis pam dla kcheckpass nazywał sie właśnie kcheckpass (w celu
uniezależnienia tegoz od serwisu dla kdm).
Okazało się jednak, że gdy serwis dla kcheckpass nazywa się inaczej niż
"kdm" to po prostu nie działa i nie można odblokować biurka (chyba, że
zbudujemy pakiet bez "--enable-final" w %%configure - ale nie o to tutaj
przecież chodzi).

Poprawiona wersja kdebase ze wspólnym /etc/pam.d/kdm dla kdm oraz
kcheckpass dawno już leży w repo. Blues nie przebudował, bo zaczął
dokładać już pliki językowe i nie miał prawdopodobnie czasu.

Łata o której mówi Piotrek - nie będzie już raczej dotyczyła kde-3.1.1 -
będzie tak jak teraz - wspólnny /etc/pam.d/kdm dla obu serwisów i tyle.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl