kcheckpass

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 1 Maj 2003, 08:38:06 CEST

Dnia czw 1. maja 2003 00:03, Tomasz Grobelny napisał:
(...)
> Nie wiem jak to jest w KDE3-Pack'u bo używam KDE CVS HEAD. Może są
> jakieś patche na tą okazję w PLD. U mnie ten plik ma taką zawartość:
(...)

W PLD zawsze było:
%configure --with-pam=kdm

Z tego względu /etc/pam.d/kde nigdy nie był potrzebny.

Ten popsuty pakiet jest zrobiony tak:
%configure \
	--with-kcp-pam=kcheckpass
	--with-kdm-pam=kdm

Tutaj /etc/pam.d/kde również nie jest potrzebny.
Powyzsza konfiguracja działa pod warunkiem, że nie dodamy do niej
"--enable-final". Z "--enable-final" serwis dla kcheckpass MUSI nazywać
się "kdm" - nie inaczej. Na tym właśnie polega ten błąd.

(...)

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl