kcheckpass

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 1 Maj 2003, 15:57:11 CEST

Dnia czw 1. maja 2003 15:36, Tomasz Grobelny napisał:
(...)
> Dlatego oryginalnie plik się nazywa "kde".
(...)
> Jak najbardziej. Ale jeżeli nie ma się zamiaru utrzymywać danej wersji
> (dla Ra) to zmiany (w stosunku do wartości domyślnych) należałoby
> ograniczyć do minimum.
(...)
>   --enable-final          build size optimized apps (experimental -
> needs lots of memory)
> ^^^^^^^^^^^^
(...)

Powtórzę:

%configure \
	--enable-final
	--with-pam=kdm

to były opcje configure ZASTANE przeze mnie w specach PLD. Funkcjonowały
jeszcze za czasów kde-3.0.x - w tej sytuacji zmiana nazwy serwisu dla kdm
na "kde" byłaby "rewolucją". Co do "--enable-final" to to jest ztcw
pierwszy problem - z uzyciem tej opcji wszystko buduje sie 2x szybciej i
wszystko działa.

Reasumijąc - nie ma problemu - w Ra zostanie tak jak zawsze było - kdm i
kcheckpass będą korzystały z /etc/pam.d/kdm. Chodzi o to, zeby wersja
3.1.2 i późniejsze były od tego babola wolne. Właśnie zaraz będę robił
diffa z przebiegu budowania kdebase-030501 z i bez "enable-final" -
zobaczymy, co to nam powie.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl