kcheckpass

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Czw, 1 Maj 2003, 17:36:30 CEST

On czwartek 1 maja 2003 16:35, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Widziałem, jak swego czsu podpowiedziałeś Piotrkowi (na k-d), żeby
> wyłączył to przy budowania koffice - to chyba masz na mysli, mówiąc o
> problemach? 8-)

W odniesieniu do PLD dokładnie o to chodzi. Ale temat enable-final się dość
często przewija. Natomiast zastakująca (dla mnie) była odpowiedź Piotrka w
konfrontacji ze stanem obecnym:

Tomasz Grobelny (Saturday 29 of March 2003 22:23)
> And does it compile without --enable-final (that's what you are using, am I
> right)? If that's not the case I have no idea.
Wrrrr! People leave stuff like this lying around in a spec and then I waste 4
days...

Jak dla mnie to sugeruje, że "stuff like this" powinien zostać usunięty ze
speca.

Tomek