kcheckpass

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 1 Maj 2003, 17:56:10 CEST

Dnia czw 1. maja 2003 17:36, Tomasz Grobelny napisał:
(...)
> Wrrrr! People leave stuff like this lying around in a spec and then I
> waste 4 days...
>
> Jak dla mnie to sugeruje, że "stuff like this" powinien zostać usunięty
> ze speca.

Eeee... - dla mnie to znaczyło tyle, że to Piotrek był tym Peoplem, który
nieopatrznie zostawił tę opcję z wersji stabilnej w specu i zaczął
kombinowac ze snapem 8-) BTW - ja osobiscie wtedy też nie miałem pojęcia
o tym, że to ma takie znaczenie i też zmarnowałem parę godzin nad którymś
snapem.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl