2110S

Grzegorz Siehień admin w cairo.one.pl
Czw, 1 Maj 2003, 22:32:56 CEST

heja!

tak się mi w życiu ułożyło, że przyszło mi stanąć przed instalacją PLD na
serwerku z raidem...

- sprzęt: Adaptec 2110S + 2*cheetach w mirroringu
- instalator Ra jakoś nie teges, nie wykrywa nic :/
- w archiwach pld-users doszukałem się, ze lecieć czeba po 2.4.x (dpt_i2o.o)
- Rescue CD działa, po załadowaniu powyższego modułu mam dostęp do /dev/sda
i jest luz, nie czuć nawet, że to raid ;)
- dyskietka 2.4-experimental nie chce mi sie, niewiedzieć czemu, zabootwać

w związku z tym:

- czy da sie jakoś zmusić instalator Ra do obsługi tego raida?
- gdzieś sie doczytałem, że z RescueCD można zrobić hardkorową instalację -
jak sie do tego w ogóle zabrać? (nie znalazłem nic oprócz tego "ze sie da")

i tak na bonus:

konieczne bedzie przejście na 2.4.x, u Cieciwy do poldekowania
(--upgrade-dist) nadaje sie, z tego co widziałem, 2.4.20-4_gcc3.... w
związku z tym:

- widzę, że jest dostępne 2.4.20-5/6, coś w 2.4.20-4 jest be? zaktualizować
po radosym poldekowaniu do najnowszego?
- czy jajko kompilowane gcc3 nie bedzie mi się gryzło z systemem
kompilowanym w gcc2 ?

pozdrawiam,
Grzegorz 'dfenz' Siehień