mount smbfs i plliterki

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Czw, 1 Maj 2003, 23:06:02 CEST

Osóbka znana jako Jarosław Kamper, wystukała:

Moduły się ładują automagicznie

> A w fstab też masz z tymi -o ?

Tak wygląda linijka z fstab:

//192.168.1.2/bla /mnt/new smbfs
noauto,users,rw,username=adas,password=adas,iocharset=iso8859-2,codepage=cp852
0 0

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl