OT: Opis do Seikosha SP-2400 / Optimus SA poszukiwany

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Czw, 1 Maj 2003, 02:04:50 CEST

On Wed, Apr 30, 2003 at 06:37:46PM +0200, Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako Adam Jurkiewicz, wystukała:

> Przytrzymaj któryś z klawiszy[1] i włącz zasilanie. Zdaje się, że tak da się
> wydrukować ustawienia switchy...

Jeśli to jest seikosza 2400 to ona nie ma przycisków || switchy, ma
tylko 2 banki dipswitchy. Dziś święto, i zaczyna się mój
trójdzień bez-netu, bez-0.75l-kawy-rano i bez-wizyt-w-pracy, a w pracy
mam i sejkoszę i takową książeczkę.

h.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej