tworzenie pliku w lids-ach

Waldemar Buczak tajniak w proterians.net.pl
Pią, 2 Maj 2003, 10:43:15 CEST

Czy mozna stworzyc (i jak) mozliwosc tworzenia pliku, w katalogu ktory
jest READONLY
bo mam problem z rc-inetd-em, gdyz on przy starcie usuwa
/etc/rlinetd.conf, natomiast tryby WRITE i APPEND ustawione na
/etc/rlinetd.conf , nie zawieraja w sobie mozliwosci jego tworzenia
(jedynie, dopisanie i modyfikacje zawartosci).
Teoretycznie dalo by sie to obejsc, poprzez zmiane w zrodlach lokalizaji
tego pliku, ale jakosc nie ciagnie mnie do tego, i wolal bym to zrobic w
bardziej  humanitarny sposob.

Pozdrawiam
Waldemar Buczak
mail-to tajniak(at)proterians.net.pl