Prosba o nakierowanie.....

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 2 Maj 2003, 15:01:04 CEST

Witam.

Mam taki problemik. Jak to jest w PLD z jadrem. Rozumiem, ze w idei
RPM/Poldek nie ma miejsca na kompilowanie samemu (powiedzmy jest
niezalecane). To co mam zrobic, kiedy jadro nie ma jakies modulu
skompilowanego (konkretnie S3triofb).
Zalecana groga to reczna kompilacja jadra (tylko ze ono calkiem fajnie
biega bez mijej "lopatopologi"). Modul jak modul- obejde sie, ale
wolalbym wiedziec co robic. Sa jakies zalecenia guru co w takim
przypadku robic i o ile mozna poprosic- jak. Wystarczy wskazanie drogi i
ew. link na dokumentacje.
Przy okazji to troch kurcze niewygodne, ze wymiana karty zmusza do
kopilacji jadra...

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.