Prosba o nakierowanie.....

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Sob, 3 Maj 2003, 01:34:10 CEST

Tomasz Woźniak wrote:
> Witam.
>
> Mam taki problemik. Jak to jest w PLD z jadrem. Rozumiem, ze w idei
> RPM/Poldek nie ma miejsca na kompilowanie samemu (powiedzmy jest
> niezalecane). To co mam zrobic, kiedy jadro nie ma jakies modulu
> skompilowanego (konkretnie S3triofb).
> Zalecana groga to reczna kompilacja jadra (tylko ze ono calkiem fajnie
> biega bez mijej "lopatopologi"). Modul jak modul- obejde sie, ale
> wolalbym wiedziec co robic. Sa jakies zalecenia guru co w takim
> przypadku robic i o ile mozna poprosic- jak. Wystarczy wskazanie drogi i
> ew. link na dokumentacje.
> [...]
Nie bardzo rozumiem dlaczego miałbyć nie wykręcić jaja sam.
Ja od półtora roku muszę to robić (niewspierana karta tv - potrzebne
łaty). Jest kilka sterowników, które trzeba wówczas dokręcić samemu, ale
nie miałem z tym nigdy problemów - *src.rpm i gotowe.
Na PLD wszystko kręci mi się ładnie - chyba dlatego, że drzewo katalogów
nie jest za bardzo wycudowane (żadnych /opt czy SuSe-config).
Guru to ja nie jestem napewno;).
Powodzenia