2110S

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 3 Maj 2003, 10:14:32 CEST

Dnia 2003.05.02 21:45, Jacek Sobczak napisał(a):
> Będzie. Mi się wiele rzeczy wywalało dopóki nie przekompilowałem jądra
> gcc2.

Naprawdę? A co takiego Ci się gryzło? Przechodziłem spokojnie u siebie
z kompilatora gcc2 na gcc3 i jakoś problemów nie było. Pakiety były
podmieniane w miarę  przybywania nowszych wersji. Jedyne gdzie
wystepuja problemy, to skompilowanie kernela innym gcc niż moduły jakie
są do niego ładowane.

				Artur