Prosba o nakierowanie.....

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 3 Maj 2003, 11:27:09 CEST

On Sat, 3 May 2003 02:51:35 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Prośba do Ciebie i do innych którzy maja podobne prolemy żeby jawnie
> mówićo tym o jakei łaty chodzi po to zeby mozńa było spróbować
> rozszerzyć dystrybucyjny kernel o wspieranie kolejnych dotąd nei
> wspieranych urządzeń.

Co to znaczy _jawnie_ ? trzy razy pisałem o łacie dla radeonfb,
rozwiązującej wiele problemów. Czy mam liczyć na łut szcześcia, że ktoś
to przeczyta? BTSu używać? wysyłać łatki do dżimiego? czy do kloczka ?
Chyba nie na feedback w pld.org.pl?

Dokładnie. Gdzie można _jawnie_ zgłaszać jakieś
sugestie/patche/spece/inne nie będąc pld-devel-załogantem?
Gupio mi ciągle bezpośrednio zwracać się do osób, który mejl zobacze w
specu dnaego programu i które pewnie myślą potem że jebca mam, bo
przysyłam jakieś patche i przez pół mejla zapewniam, że to działa.

fritz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]