Prosba o nakierowanie.....

Łukasz Jernaś dee-pld w nsj.srem.pl
Sob, 3 Maj 2003, 11:42:11 CEST

Dnia 03 May 2003 11:33:32 +0200 Witek Kręcicki <adasi w grubno.da.ru>
napisał:

> BTS?

To ja się przyczepię, że chyba jednak tego WTFa będzie trzeba
zintegrować z BTSem - ale to już stary wątek i do żadnego sensownego
rozwiązania chyba nie doszliśmy :/
Wraz z rosnącym zainteresowaniem userów dystrybucją chyba by jednak
przydatne to było...

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś