KDE 3.1

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 3 Maj 2003, 13:23:48 CEST

Dnia sob 3. maja 2003 00:07, Grzegorz Siehień napisał:

> znaleźć

> http://orfi.uwm.edu.pl/~dfenz/raplus.php (czy jak kto woli
> www.pldusers.one.pl)
>
> jak coś ciekawego macie, ślijcie info ma maila
http://jasio.myslenice.pl.eu.org/RPMS/PLD_unofficial/
Są tam 4 katalogi:
Ra+2.4.19_PACK+KDE3.1 - rpmy zbudowane w tym środowisku na i686
Ra+2.4.19_PACK - rpmy zbudowane w tym środowisku (KDE3.0) na i586
SRPMS - src rpmy do przebudowania dla chętnych
z_sieci - to co znalazłem na innych ftp-ach związane z PLD :)
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org
ICQ:19324277
Gadu-Gadu:61213