Prośba o sprawdzenie pakietu.

Marek Fetliński marfet w ufik.idn.org.pl
Sob, 3 Maj 2003, 14:54:14 CEST

:[Wed, Apr 30, 2003 at 12:13:49AM +0200]:[Paweł Gołaszewski]:
> oryginalny flash z macromedii możesz sobie
> jedynie z cvs-u zrobić paczuszkę, ale nie można tego rozpowszechniać :(

 A jak się teraz nazywa spec? Bo:
 [mf w piramida SPECS]$ ./builder -b mozilla-plugin-macromedia-flash.spec
 Error: spec file not stored in CVS repo.

 TIA

 P.S. Za każdym razem jak mam potrzebę upgrejdnąć flasha to spec ma inną
 nazwę. Jest szansa, że obecna zostanie na wieki? ;)

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński