iproute2 i dwa lacza

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Śro, 7 Maj 2003, 07:32:20 CEST

witam

mam siec z dostepem do internetu przez dwa lacza od niezaleznych od
siebei opreatorow
mam tez kilka ip od nich i chcialbym przy pomocy iproute2
skonfigurowac tak siec by uzytkownicy z ip jednego operatora
wychodzili w swiat jedna brama a drudzy druga brama

nat dziala poprawnie tzn rutuje tam gdzie jest default
jednak juz bez nata sa problemy

poprosze o pomoc kogos kto dobrze zna sie na iproute2
prosze o kontakt na priv

Pozdrawiam
ChomAr
--