2.4.20 + fasttrak

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pon, 5 Maj 2003, 23:52:55 CEST

Witam!
Taki problem: na moim desktopie zbudowałem paczkę z 2.4.20 (na dystrybucyjnym
2.2 ni diabła nie chodzi mi fasttrak i apm). Wreszcie kernel widzi dyski
podpięte do fasttraka (płyta GA-7VRXP + wbudowany promise PDC20276). Ale po
bliżej nie określonym czasie (rzędu kilkunastu godzin) dysk zatrzymuje się
(słychać tylko puknięcie głowic - parkują się? - i zwis twardy;(. Żadnych
śladów w logach. Po przepięciu na zwykłe IDE jest OK. No i teraz pytania:
1. Działa komuś fasttrak na 2.4?
2. Mimo ustawień ide=reverse *zawsze* dodatkowy kontroler jest wykrywany jako
ide0 i 1, a "zwykłe" ide jako 3 i 4. Jakiś inny parametr przy bootowaniu
trzeba zapodać?

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl