iproute2 i dwa lacza

Kacper Jurak kacper w jurak.pl
Śro, 7 Maj 2003, 18:52:25 CEST

-----Original Message-----
From: Arkadiusz Chomicki <chomar w wla.pl>
Sent: Wed, May 07, 2003 at 07:32:20AM +0200
To: To Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
Subject: iproute2 i dwa lacza

# witam
#
# mam siec z dostepem do internetu przez dwa lacza od niezaleznych od
# siebei opreatorow
# mam tez kilka ip od nich i chcialbym przy pomocy iproute2
# skonfigurowac tak siec by uzytkownicy z ip jednego operatora
# wychodzili w swiat jedna brama a drudzy druga brama
#
# nat dziala poprawnie tzn rutuje tam gdzie jest default
# jednak juz bez nata sa problemy
#
# poprosze o pomoc kogos kto dobrze zna sie na iproute2
# prosze o kontakt na priv
#
# Pozdrawiam
# ChomAr

W Advanced Routing Howto jest ładnie opisane.

--

Pozdrawiam :]
Kacper

kacper w jurak.pl
http://www.jurak.pl/kacper
When Hell is full, the dead will walk the earth