bridge

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Śro, 7 Maj 2003, 20:35:52 CEST

On Wed, 7 May 2003, Michał Margula wrote:

> Jak dotąd cały czas bierze MAC pierwszej sieciówki dodanej do brX.
no właśnie niestety nie - niezależnie od tego czy dodawałem najpierw eth0,
potem eth1, czy odwrotnie, MAC był zawsze taki sam. Jedynym sposobem na
zmiane było wywalenie tej sieciówki której mac brał :)
(testowałem na 2.4.21pre4)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :