pppd: value too large for defined data type

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Śro, 7 Maj 2003, 22:17:35 CEST

Andrzej Szombierski wrote:

>od czasu do czasu dostaję w logach coś takiego:
>Apr 30 09:46:07 kukuck pppd[4261]: read /dev/ppp: Value too large for defined data type

Mam od dłuższego czasu to samo. Nie wiem czy nie pojawiło się to u mnie
odkąd zaczołem stosować QoS (czy ty też go używasz bo może to od tego ?!?).

>po czym łącze wysiada i trzeba ifdown/ifup

Raz czy dwa mi tak samo padło ale ale ja nie stosuje ifcfg do ppp bo mi
tak ni chodziło. Zamiast tego mam w inittab i jak ten komunikat się
pojawi to łącze pada, ale od razu jest podnoszone (inittab).

P.S. Przyłączam sie do pytania czym to jest spowodowane (czy czasem nie
QoS). Jajko mam 2.4.20 z ftp venco.

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937