ipfm - ktos uzywa?

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 7 Maj 2003, 22:31:55 CEST

Witaj pld-users-pl!

  Czy ktos uzywa ipfm? Przydalby mi sie taki programik, a walczylem 5
  min. i nie udalo mi sie odpalic. Troche googlowalem i nic :(
  Przy probie odpalenia dostaje:

[root w trashlandia init.d]# ./ipfm start
Uruchamianie uslugi ipfm (/etc/ipfm/ipfm.conf).....................[ PROBLEMY ]
[pcap] Unknown datalink type (113)[ipfm] Unable to open pcap descriptor on device ppp0

[root w trashlandia bleeeee]# ipfm
[ipfm] Unable to open pcap descriptor on device ppp0
[pcap] Unknown datalink type (113)[

Ewentulanie, czy ktos zna inny program, ktory robi to samo (pokazuje,
kto ile łącza zżera).

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org