pppd: value too large for defined data type

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 8 Maj 2003, 09:37:14 CEST

On Thu, 8 May 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Dnia Wed, 7 May 2003 22:54:57 +0200 (CEST)
> Andrzej Szombierski <qq w kuku.eu.org> naszkrobał:

> Nie macie może kaziarzy, eDonkejowców albo innych p2p ?

Ostatnio takie jaja się robiły jak uruchomiłem równocześnie mldonkeya i
winmxa :)

A jakie to ma znaczenie?

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :