ipfm - ktos uzywa?

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 8 Maj 2003, 11:29:13 CEST

8 maja 2003 (10:23:48) Grzegorz Pietrzak napisal:

GP> Każdy walczy w/g swojego uznania ale ja jak walczę 5 dni to stwierdzam, że już
GP> więcej nie wiem :-))

Ten program jest głupiutki, jego konfig, to kilka linii, to nie
apache, zeby trzeba sie bylo wgryzac w konfigi. Poza tym zwykle w
dystrybucjach _powinno_ byc tak, ze pakiety na predefiniowanych
ustawieniach od razu dzialają. Ja zajrzalem do konfigow (caly jeden
ekran banalnych opcji) i ustawilem wszystko. Pytam po prostu, bo
czasem spotyka sie jakas niespodzianke, ze zeby cos zadzialalo trzeba
zmienic opcje czegos innego. No dobra przesadzilem z tymi 5 min., ale
z 15 poswiecilem, pokonfigurowalem, pogooglowalem i nic.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org