postfix, pine i SMTP connection went away

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 8 Maj 2003, 22:02:19 CEST

Dnia czw 8. maja 2003 00:18, pszemaz napisał:

> posprawdzalem logi.. rzeczywiscie byly jakies bledy, niemniej jednach chyba
> je poprawilem..
> poczta juz wychodzi mi z serwerka na zewnatrz, wysyla/odbiera sie wewnatrz,
> czyli chodzi miedzy userami serwera..
> ale wrocilem do punktu wyjscia (ten sam problem mialem z Sendmailem) nie
> moge nic wyslac do siebie na konto z zewnatrz..
> oto komunikat jaki mam jak wysylam sobie maila:
>
> "mail for mojadomena.org loops back to myself"
O ile sobie dobrze przypominam to miałem kiedyś taki efekt jak miałem coś
pomieszane w ustawieniach DNS, nazwa hosta, i nazwie hosta i domeny w
ustawieniach postfixa .... Jak zrobiłem z tym porządek to komunikat zniknął
:)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org