postfix, pine i SMTP connection went away

pszemaz pszemaz w box43.pl
Czw, 8 Maj 2003, 22:49:15 CEST

>O ile sobie dobrze przypominam to miałem kiedyś taki efekt jak miałem coś
>pomieszane w ustawieniach DNS, nazwa hosta, i nazwie hosta i domeny w
>ustawieniach postfixa .... Jak zrobiłem z tym porządek to komunikat zniknął
>:)

Wlasnie, ja na DNS jeszcze tez nie za bardzo, ale raczkuje w tym, wiec to
moze byc i to..
poczta i dns jeszcze jest dla mnie mala tajemnica.. i jak widze do
postawienia poczty to trzeba tez miec juz niejakie pojecie o dns.
czy "zrobienie porzadku" polegalo na ustawieniu: np  nazwa domeny:
mojadomena.pl  a nazwa hosta: mail.mojadomena.pl ?
czy to bedzie cos w tym stylu?
 drugie jeszcze mam pytanie... czy jak moja domena wydelegowana jest na dnsy
podstawowy i zapasowy na nie moj serwer
to czy bez problemu ja moge u siebie robic poddomeny, np. user.mojadomena.pl
czy musi byc jeszcze odpowiednia modyfikacja
w serwerze podstawowym mojego dns'a ?
i czy w takim wypadku radzicie zebym domene wydelegowal do siebie na moje IP
i u siebie postawil sam sobie podstawowy serwer dns ?

pszemaz