postfix, pine i SMTP connection went away

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 8 Maj 2003, 22:52:08 CEST

Dnia czw 8. maja 2003 22:49, pszemaz napisał:

> Wlasnie, ja na DNS jeszcze tez nie za bardzo, ale raczkuje w tym, wiec to
> moze byc i to..
> poczta i dns jeszcze jest dla mnie mala tajemnica.. i jak widze do
> postawienia poczty to trzeba tez miec juz niejakie pojecie o dns.
> czy "zrobienie porzadku" polegalo na ustawieniu: np  nazwa domeny:
> mojadomena.pl  a nazwa hosta: mail.mojadomena.pl ?
> czy to bedzie cos w tym stylu?
Mniej więcej ;)

>  drugie jeszcze mam pytanie... czy jak moja domena wydelegowana jest na
> dnsy podstawowy i zapasowy na nie moj serwer
> to czy bez problemu ja moge u siebie robic poddomeny, np.
> user.mojadomena.pl czy musi byc jeszcze odpowiednia modyfikacja
> w serwerze podstawowym mojego dns'a ?
Jeżeli główny serwer DNS nie jest u Ciebie - to nie możesz dodawać poddomen -
zrobić to można tylko na serwerze DNS gdzie znajduje się plik strefy dla
Twojej domeny

> i czy w takim wypadku radzicie zebym domene wydelegowal do siebie na moje
> IP i u siebie postawil sam sobie podstawowy serwer dns ?
Oczywiście :) Wtedy masz pełne panowanie nad swoją domeną i możesz dowolnie
dodawać poddomeny :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org