coś więcej niż routing ... ? (squid na innej maszynie, apache port 80 z LANu)

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 8 Maj 2003, 23:12:45 CEST

On Thu, 8 May 2003, Krzysiek Taraszka wrote:

> Witam,
> jako iż nie jestem expertem w dziedzinie zaawansowanego routingu w linuksie
> mam pytanie, tzn mam tez do niego rozwiąznie, ale wolę zapytać niż potem
> zalowac i cos spieprzyc :)
> problem jest taki:
> mam problem z dostępem do mojego serwera na port 80 (z LANu). Zdanie moze
> brzmi idiotycznie ale tak jest, calość za sprawą ustawionego routingu na
> zdalnego squida stojącego po drogiej stronie tunelu. I teraz zaczynają się
> schody, bo wszelkiego rodzaju zapytania o 192.168.100.1 port 80 wylatują "w
> [...]

albo czegoś nie rozumiem albo za dużo kombinujesz :)
Bo wydaje mi się, że wystarczy ustawić na tej maszynie, która redirectuje
odwołania na port 80 do tunelu, żeby nie tykała pakietów do/od tego
serwera z którym są problemy.

Czy to jest ten sam komp?
I w końcu jaką metodą przekierowujesz ten ruch?

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :