ipfm - ktos uzywa?

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Pią, 9 Maj 2003, 11:14:26 CEST

On Thu, 8 May 2003 21:49:54 +0200 (CEST)
Andrzej Szombierski <qq w kuku.eu.org> wrote:

> Może działa na dystrybucyjnym kernelu? :)

Nie sądzę, bawiłem się kiedyś ipfm na moim własnym jądrze (coś koło 2.2.18) i wszystko grało ale nie pamiętam już nawet co ja w tym jądrze miałem. Hmm nie sądziłem że ipfm trafił do Ra w takiej formie jak go ostatni raz zostawiłem (rewizja 1.12 była mocno niedopracowana, aktualna - nie wiem, przestałem używać ipfm).

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl